Turnaj deseti kouzelnických škol 

K nekonečné slávě a vítězství poháru kouzelníků není jednoduchá cesta. Na studenty všech škol čeká ještě pořád několik výzev, které je potřeba překonat. Jak si vedou a kdo má k vítězství nejvíce nakročeno můžete sledovat den za dnem. Pokud si nejste jisti, za kterou školu bojuje vaše ratolest, stačí překontrolovat seznamy studentů s jejich profesory tady. 

Co se hodnocení týče 1 v tabulce znamená jasné vítězství, naopak 10 značí první místo od konce. 


Kouzelnické školy a jejich hodnocení Eastwick Castelobruxo Koločary Krásnohůlky Salemská akademie Kruval Vagadou Weirdsister collage Mahoutokoro Koldostoretz
Bludiště 1 9 3 7 8 6 2 10 5
Ochranné magické formule 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Krocení kouzelných tvorů 5 9 4 3 8 6 7 1 10 2
Obraceč času a záchrana zvěda 8 10 2 6 3 9 5 1 7
Schovávání před smrtijedy  1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Cesta za kamenem mudrců 9 8 5.-6. 10 2 1 5.-6. 
Hra o štěstí 5 6 7 10 1 8 4 3 9
Ministerský turnaj  4 2 5 2 4 6

5

 2 1
Závody na košťatech 1 9 3 7 6 2 5 8 4 10
Únos 1 8 7 9 5 6 4 2 10 3
Famfrpál 4 3 2 2 1 2 2 3 2 2
Přehazka 4 6 1 5 4 5 5 7 5 4
FINÁLNÍ POŘÁDÍ TURNAJE 1 9 2 8 5 3 6 4 5 7

Abyste věděli, co mají už naši studenti za sebou, přikládáme i několik vysvětlivek. 


Bludiště

Cesta po sázavických lesích protkaná úkoly a otázkami, na které bylo snadné odpovědět jen v případě, že studenti dávali pozor na dopolední výuce. Čekali na ně otázky z hodin černé magie, pyromancie, astronomie, péče o kouzelné tvory nebo bylinkářství. Správná odpověď na otázku odhalila vždy i správnou cestu, kudy dál. Špatná odpověď, ale studenty dovedla do slepé uličky. 


Ochranné magické formule 

I přes současný mír v kouzelnickém světě je ve vzduchu cítit temnota a pro její zničení je potřeba se umět bránit. Podle kódů, čísel a písmen, které bylo nutné nashromáždit, studenti složili 5 kouzelnických formulí, které se jim záhy hodili při obraně Sázavic. 


Krocení kouzelnických tvorů

Přemnožení čmelotrysků, běhnic, blátoplazů nebo třeba obrounů bylo potřeba zkrotit. Studenti proto běhali po lesích a snažili se všechny pochytat. I přes pár překážek, nachytali neuvěřitelné množství zvěře a jako bonus dokonce získali i pár kůrolezů pro štěstí. 


Obraceč času a záchrana zvěda

I ministerstvo má své informátory. Ti ale seslaly v nedalekém okolí své SOS kouzlo a potřebovali pomoc se záchranou života. Zranění, která měli bylo potřeba okamžitě zaléčit.  V případě, že se lék nepodařilo odhalit na první pokus a zvěd po unáhlené volbě medikamentů zesnul, obracečem času bylo možné zajistit druhý pokus a zvěda zachránit.


Schovávání před smrtijedy

Zahnat temnotu kouzlem je jedna věc, ale ještě lepší než riskovat život v boji tváří v tvář, je utéct a schovat se. V maliní, v potoce, na stomě, nebo klidně pod hlínou. Podle hodnocení je víc než jasné, že se to studentům podařilo na jedničku. 


Cesta za kamenem mudrců

Jeden z nejmocnějších kamenů světa by v rukou nepřítele mohl způsobit víc škody než užitku. Proto se ho vydali hledat raději naši oddaní studenti. I když to nebylo nic snadného, oblafli po cestě skřeta, uspali Chloupka a dokonce se proplížili kolem baziliška bez pohledu z očí do očí. 


Hra o štěstí 

I nejpilnější studenti občas potřebují malou dávku štěstí. V turnajové disciplíně, kde o úspěchu rozhodovala náhoda to bylo znát. V momentech, kdy je pro vstup do další části hry vyšší číslo na kartě, v kostkách, nebo třeba v ohhadu, za jak dlouho uběhne půl minuty, jednoduše musí být štěstěna na vaší straně. 


Ministerský turnaj 

Živé piškvorky, nebo Člověče, nezlob se? Na ministerském turnaji hra, která nesmí chybět stejně jako třeba nácvik na famfrpál, nebo polapení Hagridových třaskavých škvorejšů. 


Závody na košťatech

Sestrojení kulových blesků a nejnovějších nymbusů byl jen začátek. Na svch strojích museli vždy dva studenti na jednom koštěti prokličkovat slalomem, ukázat, že ani let pozpátku není žádný problém. Deset kol s finálním průletem vodou (po mudlovsku bazénem) bylo dostatečnou ukázkou, kdo je zkušeným letcem. 


Únos

Přijít o jednoho člena týmu je velkou ztrátou. Každá škole byl unesen a získat zpět ho mohla jedině, když vyluštila několik zákeřných šifer a získala tak souřadnice polohy svého parťáka. 


Famfrpál

Co by byl turnaj bez famfrpálu. Potlouk, camrál, zlatonka, chytač, odrážeč... Všechno bylo! 


Přehazka

Poslední zkouška fyzičky podle klasických mudlovských pravidel. 

 

  • Uživatelé 17
  • Články 397
  • Počet zobrazených článků 1693857